Search

-

Content

4.25.2009

Melihat Sekelilingku

Melihat sekelilingku,

Aku merasa ingatanku semakin lemah,

Aku lupe homeworkku

Aku lupe formula mechanicalku

Aku lupe due dateku

Aku lupe nama lecturerku

Aku lupe date event CISku

Aku hampir lupe segalnya tentang diriku

Apa yang terjadi pada diriku

Aku lupe rumah pertama dan keduaku dimana

dan pada usrah yang lepas

Aku lupe berapa umurku

sehingga aku perlu tanya umur sahabatku untuk mengira beza umurku....


wahai Tuhan, apakah hampir tiba masanya??
jikalau ini cubaanMu ke atas ku
aku tegar berusaha untuk ingat dan redha

Jika tiba masanya aku lupe ape nameku,
sudah masanya engkau Rahmati daku untuk berada disisiMu

Buat masa ni Ya Allah

kuatkan aku...

masih banyak impianku tidak tercapai,



*air mata menitik dah ni*

tak boleh sambung... maaf
salam


-------------------------------------------------------
*Addition to previous post

due to my weaker and weaker memory... this place will be a much more personal place... for me to tressure the yearns and pearls of my life cherish

4 comment:

Najwa Shaari says:
at: April 25, 2009 at 10:07 AM said...

Salam! Ayub kenapa?

Azmir
at: April 25, 2009 at 10:14 AM said...

wei Ayub... ni macam puisi nak mati je? hahaha.. chill la dey.. =) ko ni btol2 ke fake ni? hahaha

Balqies Arafia says:
at: April 25, 2009 at 10:57 AM said...

ayub, breathe in and recite the Quran or yassin. it works for me.

aj says:
at: April 25, 2009 at 11:28 AM said...

najwa: takde ape ... luahan hati... start tulis ok... tetibe emotional skit... -_-'' biasa la...

Azmir: hahahah ... kalau kate fake... tipu... kalau kate btol2 kena panggil emo... so aku ambik jalan tengah ... kau rase cemane?

balqies: it'll always help...